Üdvözlet!

Üdvözlet!

Üdvözöllek kedves Olvasó! Úgy éreztem, muszáj kibeszélnem, pontosabban "kiírnom" magamból azon gondolatokat, melyek az utóbbi években foglalkoztatnak, és amitől gyökerestül megváltozott az életem.
Ezt legelső sorban "Őcukiságának", Bence fiamnak köszönhetem, aki 2010. október 20-án - és már előtte 9 hónappal - a részemmé lett, aki megtanított a feltétel nélküli szeretetre, soha nem tapasztalt boldogságra.
A felé irányuló anyai érzéseim, gondoskodásom, és egyértelmű függőségem indítottak arra, hogy megosszam tapasztalataimat, ötleteimet, érzéseimet Veled, kedves Látogató.

Kívánom, hogy érezd át felhőtlen örömöm a rövidebb-hosszabb történeteink olvasása által.
Köszönöm, hogy itt voltál, visszavárunk :)

2012. január 16., hétfő

kis esti sztory

Úgy alakult, hogy én inkább Benci előtt megfürdök, lezuhanyzok, mint hogy a kazán zakatolása esetleg felébressze édes álmából. Márpedig, ha anya vagy apa fürdik, az borzasztó érdekes tud lenni. Anyánál csak a víz csobogása, és szanaszét repülése (egy kicsit nagyvonalúan használom a zuhanyrózsát) a legérdekesebb, addig apánál az egyre több hasonlóság felfedezése okozott csodálkozást (ha értitek, mire gondolok... :)).
Ma este apa dolgozik, de nekem a hajamat is muszáj volt már megmosni, és a lábam is kívánta már a borotvát nagyon (na ennyi elég az intim részletekből..), szóval kissé hosszabb műveletsorozatra lehetett számítani. Most sokan biztos megkérdeznék, hogy ezeket a dolgokat mégis miért akkor csinálom, ha nincs otthon senki, és vajon hogyan vigyázok addig a gyerekre. Nos, Benci már okos fiú, és ezalatt szépen elfoglalja magát. Leginkább a kád mellett szobrozik, ki-be mászkál a fürdőbe, pakol valamit a mosógépbe és csurom vizes lesz. Néha bemegy valamelyik szobába, kihoz megmutatni ezt-azt. Na de ma... :) - ehhez most meg kell említenem, hogy tegnap elkunyizta a nagynénje óriás micimackóját, ami kb. akkora, mint ő maga - a lakás túlsó végébe, de látható helyre tette (vonszolta) az óriás micimackót, hátat fordított neki és belefészkelte magát az ölébe, aztán ráfeküdt. Elkezdte nekem illegetni a fejét, ami felhívás keringőre, azaz énekeljek valamit. Lényeg a lényeg, hogy a kádban a zuhany alatt, habos fejjel lenyomtam egy 10 perces micimackó-koncertet; és a végére már annyira beleéltem magam én is, hogy a zuhanyrózsát használtam mikrofonnak, és még koreográfiám is volt. Hát szétröhögtem magam. Mert Bence eközben táncolt, nevetett, hozott még egy-két állatot, akiket szintén megtáncoltatott, engem utánozott - ami persze újabb és újabb, bonyolultabb táncos elemek kivitelezésére sarkallt.

Miután végeztem, levetkőztettem, hogy futkorásszon kicsit meztelenül, addig engedtem a kádba vizet, majd 5 perc fogócskázás után megfürdettem. A fürdetés újabban nem tart sokáig, mert minél előbb szeretne belebújni a "béka-jedi" jelmezébe (kis békamintájú fürdőköntös, amiben úgy néz ki, mint egy jedi-lovag a csillagok háborújából), abban berohan a nappaliba, beül a foteljébe, és mesét néz a bebe tv-n. Kisvártatva átkucorodik az ölembe, lábfejét tekergetve vakarássza a combomat, a vállamra hajtja a fejét...... ééés egyszer-csak mint akit leöntöttek hideg vízzel, feléled és már futna is játszani. Na ekkor lépek közbe, irány a pelenkázó (testápolás, pelenka, pizsama, hálózsák, ágy) - és annak ellenére, hogy esze ágában sem volt jönni aludni, már a testápolási szakaszban elalszik, én pedig végig egy marionett babát öltöztetek :)


Jó éjszakát, szép álmokat, szerelmes angyalokat! :)