Üdvözlet!

Üdvözlet!

Üdvözöllek kedves Olvasó! Úgy éreztem, muszáj kibeszélnem, pontosabban "kiírnom" magamból azon gondolatokat, melyek az utóbbi években foglalkoztatnak, és amitől gyökerestül megváltozott az életem.
Ezt legelső sorban "Őcukiságának", Bence fiamnak köszönhetem, aki 2010. október 20-án - és már előtte 9 hónappal - a részemmé lett, aki megtanított a feltétel nélküli szeretetre, soha nem tapasztalt boldogságra.
A felé irányuló anyai érzéseim, gondoskodásom, és egyértelmű függőségem indítottak arra, hogy megosszam tapasztalataimat, ötleteimet, érzéseimet Veled, kedves Látogató.

Kívánom, hogy érezd át felhőtlen örömöm a rövidebb-hosszabb történeteink olvasása által.
Köszönöm, hogy itt voltál, visszavárunk :)

2011. augusztus 5., péntek

Az egyszeri kismama és a zenélő hal esete

Hosszas gondolkodás után elhatároztam, hogy márpedig én akkor is mosógépben mosom ki a zenélő, csörgő, sípoló, izélő játszószőnyeget, amin még a 3-4 hónapos gyermekem teljes étrendje hagyott guszta foltokat. Lesz-ami-lesz.
A szőnyeg csudaszép lett, illatos, tiszta. Egyetlen hiba történt, a rajta lógó, úszást imitáló zenélő halacska nem akarta abbahagyni a trillázást, megállás nélkül zengett az egyébként felismerhetetlen dallam. Mivel Bence fiam éppen aludt, ijedtemben és hirtelen felindulásból fogtam az ollót és levágtam a szőnyegről a halat.
Nem, nem tudom miért, és nem, nem tudom hogy gondoltam, hogy ettől elhallgat - nem hallgatott el! - és nem, nem gondoltam végig....
Szóval fogtam a még mindig csilingelő halacskát (immár szőnyegtől mentesítve) és rohantam vele a másik szobába, távolabb az alvó kisdedtől. Aha, és most ?!... (gyenge idegzetűek most lapozzanak)
Ekkor szintén hirtelen felindulásból fogtam a kezemben lévő nagyollót, megfordítottam, és kalapácsként használva néhány jól irányzott ütéssel végleg elhallgattattam a bosszantó lényt.
Hát igen, és most ott álltam kezemben egy már nem zenélő hallal szőnyeg nélkül és egy játszószőnyeggel zenélő hal nélkül.
És hogy mi ebből a tanulság ? A HÜLYESÉG nem távozik az anyatejjel :)